domingo, fevereiro 25, 2007



Aos Pés de Deus

Original de Dokito

Empresta-me oh! Deus, teu facho luminoso,
Repleto de beleza e excelsa claridade,
A fim de que ilumine este mundo pedregoso,
Mundo em que se debate a pobre humanidade!...

Que eu possa nos meus versos viver a intensidade,
Do amor que me dedicas, num gesto carinhoso...
Que eu possa ser feliz, sem perder a humildade
Sem ferir a ninguém - que eu possa ser ditoso!....

E quando um dia eu for por esse mundo etéreo,
Buscando a solução da vida e seus mistérios
Encontrando a razão de ser de toda a dor,

Eu terei a alegria de depor a Teus pés,
A minha gratidão por saber que Tu és
Autor de toda Vida e Supremo Deus de Amor!

Ĉe La Diaj Piedoj

Tradukis Dokito

Pruntu al mi, ho Dio, Vian helan lumilon,
Plenplenan de beleco kaj de brila splendoro,
Ke mi povu lumigi la surteran ekzilon,
Ĉi mondo de sufero, de luktoj kaj doloro....

Kaj povu per la versoj elmontri la valoron
De l' Amo kiun vi, agante laŭ dia stilo,
Rilate la homaron Vi helpu nin Sinjoro,
Permesu ke mi, homo, ne perdu la humilon!...

Kaj kiam mi foriros al mondo de l'Senfino,
Serĉante la respondon al tuta demandaro,
Trovante la kialon misteran de l'destino,

Mi havos la plenĝojon, deponi tuj ĉe vi,
Dankemon de la koro, nome de la homaro,
Kredanta nun ke Vi estas la Suprema Di'!...